maandag 9 november 2009

Dit wou ik toch even vermelden!

De vrijdag voor mijn vakantie was het bezoekersaantal van mijn "site" merkwaardig gestegen.

Na het lezen van mijn "reader" had ik door wat aan de oorzaak lag. :-).
Op de weblog van "Computers in de klas" van André Manssen vond ik een link naar mijn website.

==> Hiervoor mijn oprechte Dank André !!!!

Het artikel waarin de link naar mijn blog stond, bevatte overigens heel veel ander bruikbaar materiaal.

Lees zelf maar eens:

Er wordt in dit artikel tevens verwezen naar de site "ICdeetjes".
Deze website bevat heel wat nuttige ideetjes betreffende het invoeren van ICT in het lesgebeuren. Er staat telkens informatie bij over de gebruikte eindtermen.

Ik stel voor van ook daar eens een kijkje te gaan nemen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten